I fredags gick ryggen av

Vad händer? I fredags gick ryggen av och här ligger jag i två delar och kan inte annat. Vecka 25, bara 15 veckor till att stå ut under sa de på Antenatal.

Myomet trycker på i ryggen och efter för mycket stillasittande eller för mycket rörelse har jag vrålgråtont hela tiden. Ja men det är ingen fara sa sjukgymnasten och barnmorskan hör inte av sig så jag an få någon läkartid.

Jag har just haft besök i STORA staden av bästa, lilla systern. Vi vet nu var Avenyn och Vasagatan är placerad kontra vårt hem. Syrran tyckte också att snoken var stor på den stackars Ärtan, det här bådar inte gott. Nu gäller det att ha godluktande saker hemma om några månader när den där ska anlända.

Zumba är förresten inte min grej, det gjorde mig besviken.



Kommentarer
Postat av: Janne N

Hej vännen!

Hoppas du nu mår bättre, ser du liksom jag skriver mindre. Du växer väl och snart syns väl bara en mage? Tycker också lärare ska ha en bra höjning i lön. Kramar om, Janne (som f.n. endast faktabloggar)

2010-10-05 kl.19:45:47
Hemsida / Blogg: http://blogg.passagen.se/survivor_in_life
Postat av: HUSnrNIO

Wao vilka snygga kläder i inlägget ovan! Synd att de inte satt riktigt tipp topp. Hoppas du mår bättre nu!

2010-10-08 kl.22:30:03
Hemsida / Blogg: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, jag brukar inte vara van att det passar mig då... :D Allt är bara bra med mig... Hur går det med dig och maggen då?! Kraaam!!

2010-10-13 kl.20:17:28
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: