Det blev ju en liten flicka av ärtan

och hur man nu ska hinna blogga är en gåta inser jag. Jag är glad om jag hinner äta en gång under dagen och duscha ibland.

Den lilla flickan kom ut efter tung graviditet, utdragen förlossning på 51 h med snabbt slutskede och avslut på operation på grund av cystan och så när hon kom var allt värt det förstås. Förlossningen på Östra är toppen, BB är skrot tyvärr. Fantastiskt hur kroppen kan sluta ha ont i ryggen direkt efter förlossningen stund och att man redan glömmer efter en månad att man inte tänkte göra om det.

22 januari föddes hon och blev nattsuddare som morsan. Hon gillar överhuvudtaget inte att sova. 8h/dygn med powernaps tycks gärna räcka.

Vilken tur att just vi fick världens finaste flicka som man bara är tokkär i.

Efter att ha krympt i två veckor ökar hon nu rejält från vecka till vecka. Från 53 cm och 3610 g till ner till 3000 g pga amningsstrul och ingen BB-hjälp till idag 59 cm och 5160 g.





Adios nu är jag mammaledig, MED barn - ljuvligt!!!



Kommentarer
Postat av: Terese

Stort grattis till flickan! Visst är det ett pussel det här med att hinna med allt :-) Själv fick jag en liten pojk till den 21 feb, en månad efter dig!



Ha det så bra och mys riktigt ordentligt, de växer så fort! :-D



Kramar

2011-03-13 kl.11:45:05
Hemsida / Blogg: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: