Schysta datum för "The Thing"

Träningen startade inte 1 januari igen, den är fortfarande nerlagd efter att jag sträckt mig i ryggen och behandlats hos kiropraktor. Men förmodligen spökar tumören från framsidan och trycker även den på mina revben så nu släpper inte värken någon gång under dagen.

Men jag sitter fortfarande med benen i kors. 2011-01-10 eller 2011-01-11 är ju schysta datum eller trettonde som oss systrar i släkten. Vem har bestämt att schyst ska stavas med ett s???

Magen står ut under kappan som inte går att stänga, efter att jag pulsat runt på isklädda gator känns det som om det kan vara förvärkar, men hur ska man veta det när man aldrig förr varit havande. Undrar vad barnvagnsdragande mammor tänker och deras män som med stora ögon tittar på en.

Det verkar dessutom som om alla tjejer tagit slut lagom till det är vår tur, tji fick jag med söta tjejkläder och att ta med dottern på mina pass, kanske fostrar en ny balettkille då´rå. Barabara The thing är frisk så spelar det ju ingen rock´n roll. 


Kan ju också fungera...=)

Imorgon till läkaren för fortsatt sjukskrivning sedan ska jag försöka att inte ha fler saker inbokade mer än barnmorskan ett par gånger till eventuellt.

Nu bara 5 dagar till BF. Och i huvudet moler nu lite lite huvudvärk igen som var värre igår och stillades med första två Alvedonen på ca 7 månader. Alvedon påverkar killarnas bildande av organ stod det ju i GP för inte så längesedan, men det får faktiskt vara färdigbildat där inne nu.

Och det blir när det blir när det blir...



Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha ja jag och min lek med ord... Jag rullar fluffet mellan två skedar först väldigt försiktigt innan jag rullar det i muslin... :) Kanske dumt att mata en liten med det som sagt var... Det går jue över i modersmjölken så då får ge dig till tåls... ;)



Spännande snart dax nu jue... 17 vad tiden har gått fort! :O



Kraam!

2011-01-09 kl.16:02:28
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, vilken söt lite pojkspoling det skulle bli med den där coola outfiten! :D



Jag sitter på helspänn varje dag nu nästan - tänker på er - puss o kram!



Ps. 13:e skulle bli perfekt du!

2011-01-09 kl.19:59:13
Postat av: Terese

Wow, inte långt kvar till BF! Hoppas inte du går över allt för länge. Kommer sitta på helspänd här nu i flera dagar framöver...spännande! Lycka till med allt om jag inte hinner säga det innan det blir dags.



Kramar

2011-01-10 kl.12:25:55
Hemsida / Blogg: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: