Det kan bara bli bättre

Har köpt en TJOCK luftmadrass och kan därmed sova lite längre stycken i taget, säkert det dubbla med sömn. Känner mig nästan utvilad på 4-5h.



Men förkyld blev jag så det står härliga till och vilka medel kan man ta emot skiten - inte särskilt mycket. Näseblod blöder jag lätt i vanliga fall så ingen nässpray fungerar. Sköljer näsan med saltvatten två gånger om dagen som vanligt. Feber brukar jag inte vara så känslig för men mot mina vanliga 36,3 grader känns plötsligt 38,5 oerhört mycket. Hostan gör att jag nästan föder Ärtan och det var ju inte riktigt dags än. 
 
Snart vänder det för det kan bara bli bättre!!!



Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Raring,¨

jag rör mig sällan i kretsarna men en Prinsessa måste förgyllas. Hoppas dina goda sidor snart når dig - en vändning som du konstaterar och att de röda äppelkinderna tar över! Höstärtor blir alltid våta, men vi hoppas du får sol på dig i denna väta. Kram, Janne ;*) <3

2010-09-18 kl.20:40:54
Hemsida / Blogg: http://blogg.passagen.se/survivor_in_life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: