Uppdatering

OLIDLIGT
Sämst i världen på att uppdatera är jag enligt släkten, men nu så, om jag skyndar mig kanske jag hinner några ord på under fem minuter så inte ryggen startar stråla ännu mer. Om det här är typ olidligt lär ju förlossningen inte vara skönare, bara att stå ut.

RÄDDNINGEN
Kundaliniyogan är toppen, tyvärr snart slut. Jag langar vidare stå-ut-rörelser till eleverna som kvider, kan det vara av glädje?

SJUK, SJUKARE - INSIKT?
Jag har varit sjukskriven till och från och har nu gått ner på 75% för att se om ryggen kan vara snällare mot mig med kortare dagar. Problemet är ju att sitta, ligga eller stå - så då är det bara hänga och armgång kvar. Det finns alla möjligheter till i mitt jobb. Insikten min chef har över hur tunga lyft jag sysslar med fastnade i halsen när jag såg hans icke-omplaceringsblankett inför havandeskapspenningsök. 5-40 kg moahahaha. Finns inte en elev på 5 kg och små koner och annats kräp räknar jag ju inte, snarare är lyften 40-150 kg och kan vara från 370 stycken till antalet på en dag med redskap.

BILBYTE
Lilla röda bilen såld med bromsfel och kamremsväntan och när Prinsen två dagar senare såg den lilla röda fara som ett jehu genom staden blev jag lite orolig att jag fortfarande stod som försäkringstagare på den.
Bilen blev en större kombimodell och självklart ska en ärta ha en ärtgrön vagn.



GRÖNHET MOT ERFARENHET
Jag har bytt från oerfaren sjukgymnast till erfaren och hoppas på mitt första besök nästa vecka. TENS-apparat ropade sambo från vardagsrummet att han hade efter att jag i en vecka letat det ute i affärerna så den går varm nattetid.

BAJS-STOOOR
Bältet håller ihop fogarna något. Jag har hittat kläder som fungerar vikten ligger på 7-8 kg plus. Och det ÄR så roligt att höra att: - Du kommer att bli STOOOOR! Bajs till nästa som berättar det. =(

MORGAN OCH GÄNGET
Jag har till och med varit på ULLARED och hängt och hittat lite sängkläder och annat till ett startkit.

GRANNENS KRYSTNINGAR
De hör jag inte ända upp hit, men ut kom en stor tjej, tre veckor för sent. Nallen från oss som satt och väntade utanför dörren var dock större. Den tuggar deras hund på nu =)

MORR-HUMÖR
Av värsta sort finns inom mig, kanske är det smärtan som ställer till det och utan återhämtning är man rätt skör. Håller tummarna för att Mamsen haft smärtfria dagar två nu. Nope hn väntar inte smått hon också.

KRAM
till dig som orkade läsa ända hit!



Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Sv: Jo det är jag som gör tavlorna! Tack=) Inte kul att höra att man kommer växa till enorm ju! Hmmm hoppas smärtan ger med sig en del och humöret svänger till positivit med det.

2010-10-13 kl.23:58:40
Hemsida / Blogg: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Sanna

http://4.bp.blogspot.com/_pLBjiXsELYc/THtw1b0xKbI/AAAAAAAAAmk/QW3RYvAzedg/s1600/realprincess.jpg

2010-10-14 kl.16:36:02
Hemsida / Blogg: http://sannaseastar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: