Nytt om kroppen

Nya grymma sjukgymnasten ska nog få så bra ordning på mig som möjligt. Det känns bra när en yrkesmänniska kan mer än den lekman man själv är. 

Tre fel på ryggen varav två gillar att jag tränar medan en inte föredrar det och straffar mig med sömnlöshet;

- fogspökeri baktill i bäckenet och diskar som ömmar i ländryggen mår inte bra av att jag tränar.

- diskarna lite högre upp i ryggen har krökt ut sig åt höger och diggar inte mina vridmoment i livet, men gillar rörelse för övrigt.

- cystan som trycker mot revben och hakar upp sig på höger sida mår skit av att SITTA - därav lite datortid förutom jobbadministrationen.

Ischiasnerven på vänster sida har börjat lätta på trycket.

Jag har fått massa små spindelåderbråck på benen i mina gamla ärr från tidigare operation.

Magen smörjs in varje kväll, nu åker raffigt randiga stödstrumpor på som jag fixade den sommaren jag drog en hel åder längs hela benet.

                    

Nu syns det att jag är gravid på riktigt. Det tog bara 28 veckor.

Jag äter SuperZink, Folsyra, Super Calcium-Magnesium, Super-C-vitamin, B-12 som alltid, järntabletter, E-EPA och mina vanliga homeopatmediciner.

Vanlig mat är jag nästan aldrig sugen på längre.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill se mamma Lisa!!! Åh! :)

2010-10-24 kl.21:42:17
Hemsida / Blogg: http://sannaseastar.wordpress.com
Postat av: Janne Robin Hood

Nu syns det att jag är gravid på riktigt./// Visa då då!!! :)



Kram goding, sköt om sig!!!

Janne Hood ;)

2010-11-05 kl.02:00:35
Hemsida / Blogg: http://blogg.passagen.se/survivor_in_life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: