Löften är till för att hållas

Byt sjukgymnast tills du får de svar du vill ha =) Typ vänd kappan efter vinden... Att inte röra på sig kan aldrig vara bra, aldrig aldrig aldrig. Nu har jag fått i läxa att testa och träna kondis på min crosstrainer igen tills nästa sjukgymnastbesök. 5,2 km igår och 4,2 km idag och ryggen med alla sina beståndsdelar mår toppen, i alla fall inte sämre. Jag är bra på att göra mina läxor, sämre på att planera min tid. Prinsessan är nöjd och försöker att aldrig ligga still. Inväntar besked om Havandeskapspenning från 8 november, den som lever får se de andra får fortsätta ha ont.

Har träffat min polare M idag på en stadsfika och hans söderflickvän.

Ingen sprände oss i bitar i Nordstan, varken idag eller igår, köpcentret som varit bombhotat i dagarna tre.

Drottningen svamlade något på min mobil om att någon fått en propp i benet, blev orolig att det var hon eller hennes sambo, men det var "bara" min bror. Och eftersom han är tämligen hypokondrisk så är nog läget lugnt. 

Bara ett sista klokord, lova aldrig saker till någon som du inte vet att du kommer att göra inom mycket kort, då är det bättre att inget lova och bara överraska.

Löften är till för att hållas!



Det gör ju till och med Kulla-Gulla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: