Biltoken på Hovåsbadet siktade rakt på oss

Om hon hade vetat att jag kastade kniv häromdagen hade hon nog inte lekt med den eldsprutande draken såååå.

På Hovåsbadet finns tydligen folk som fått körkortet i 2-kr apparaten på Coop. Se upp! En brud hade ingen avsikt att väja för oss gående som gick trångt på kanten vid parkeringen. Hade jag inte kastat mig med ett graciöst skutt åt sidan hade jag fått mer än skon under hennes däck och hade nog haft ett avsmällt knä vid det här laget. Prinsen blev urförbannad på bruden med nervevad ruta som inte brydde sig ett dugg över vad hon hade gjort och var på väg att göra. Jag sprang efter och med en hård smäll i rutan och med uppmaning om att hon nog inte alls borde ha körkort blev hon galen och skulle kasta sig ur bilden och muckade. Folk runtom hejade glatt på ett slagsmål som aldrig blev av.



Fotbolls-VM i Sydafrika. Jag vill hellre se de Big 5 och kela med små lejonungar...men i brist på sällskap så. Först Brasilien och nu Argentina med den lille fanatiske köttbullen, på väg ut ur finalspelet.





Kommentarer
Postat av: Susanne

Exakt för idag har det allt varit varmt... :P Promenixade bara jag för gymet är en bastu nu så jag hoppade det jag med... Borde hoppa i plurret istället! :)



Blossomtidningen är helt okey... Är andra numret som jag fått nu och inte hunnit läsa det ännu... Vette sjutton vad jag gör men tiden bara springer ifrån mig... :D



Fluffglassen är vanlig fluff gjord i glassmaskin... Tror att jag ska göra det nu innan jag smälter bort här inne i min så kallade bastu till lägenhet... :P

2010-07-03 kl.21:14:24
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Terese

Hehe...ja här har vi ac inne i huset så det har verkligen varit skönade att vara inne än ute idag faktiskt :-)



Nä en del skulle verkligen inte ha körkort. Tur att det gick bra med er i alla fall!



Ha en fortsatt trevlig helg!



Kram

2010-07-03 kl.23:18:04
Hemsida / Blogg: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Janne

Hej snygging,

nu förstår jag mer om olyckan och - automaten. De finns på Coop med såna där äckelpäckeltuggemi eller någon plastmoj i. Nej, mocka får du inte, var rädd om sig ;) Hur brun är du på en skala 1-2? :))) Håll i hatten nu och kör lugnt! Andas när du kan, pözz på! Janne Hooden --->

2010-07-04 kl.13:49:31
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/kvintett
Postat av: Prinsessan på Ärten

Susanne; bra att även du tar det lite lugnt i värmen =)



Terese; är i behov av er AC vi har fläkt på natten men jag blir bara förkyld.



Hood; lät som om hon var med på ett foto...kasta sig ur bil(d)en, trött jag blir på mina slarvfel =) men glad för påhälsningarna!

2010-07-05 kl.10:08:06
Hemsida / Blogg: http://prinsessanpaartens.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det är fördelen med att handla på barnavdelningen... ;) Mina gummistövlar var rosa med blommor och bin på haha... Nu har dom stått ute på altanen hos mina päron så dom är typ beiga... :D

2010-07-05 kl.10:44:51
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: