I alla fall kaninerna lyckas...

Skam den som ger sig. Som tröst åker jag på SPA, fast det hade jag ju gjort ändå haha.

När tempen rasade och jag fick ännu ett värstingmigränanfall så förstod jag att det var som jag misstänkt. Tog kudden och la mig på golvet i vardagsrummet efter att ha nässprutat mig nästan till sömns men som sällskap fick jag en lurvig katt och sambons bananskal som han glömde slänga när han vaknade mitt i natten. Med migrännäsa fick jag omtöcknad slira upp och slänga det innan jag skulle försöka sova bort skitmigränen.

Och idag är en annan dag.

Nästa gång det är äggtider sitter sambon i Stockholm och dömer pizza-SM haha eller inte haha. Det går ju knappast att lösa, smita från jobbet i fyra dagar och bo på hans hotellrum. Kollegorna måste ju tro att han har en översvartsjuk sambo och mina kollegor sätter jag mer än vanligt i skiten på grund av det som ska ske på jobbet då.

Igår hämtade vi dyr indisk mat på Zaika, men vilken mat. Den var en riktig höjdare och den flotta restaurangen nästgårds med oss och Avenyn kan varmt rekommenderas.

I G-P stod om kaninerna i Nyköping som i alla fall lyckades göra fler kaniner när taket rasade in av snön. Djurartiklar gör mig skojigt glad. 



Livet går upp och ner. Igår var sista dagen sambon såg sin mor i livet och medan vi då befann oss på SPA utomlands rann livet ur hans lilla mamma. Varma tankar till henne i himlen.

Med sol och nästan helt utan huvudvärk är dagen en toppendag. Framför mig ligger livet med Prinsen, världens bästa mamma och en SPA-dag. Som sagt var Livets Berg- och dalbana.





Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

ne det har jag äldrig gjort. ne gör inga pilatessitups alls. men jag motioncyklar framför tv.

tack

2010-04-10 kl.11:47:23
Hemsida / Blogg: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Janne Hood

Hej Raring,

men inte ska du väl springa efter honom (män ska uppvakta ;) Förstår det känns när modern hans gått bort, minns morsans sista dag - för två år sedan drygt. Men tänk på - sprid inte bloggen. Om de frågar svara ej om att du har en, BARA till de som du vet HUNDRA är pålitliga. Jag har inte ens länkat därför ;)



Må bäst, ta hand om dig, migränen är illa, jag känner allergin nu - prosit ;) Kraaaam, Hooden

2010-04-10 kl.19:27:09
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: gill

Tjohoo, här är jag! Upp och ner, ner och upp lilla ärtan.

2010-04-12 kl.20:53:36
Postat av: Janne Hood

Hej,

även om du har fullt upp med stökiga och rara kids så hoppar jag in och karmas lite ;) Sköt om dig, kraaam, Hood (idag en riktig vårdag!)

2010-04-14 kl.22:49:31
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Prinsessan på Ärten

Gill is back.



Hooden Karmas vilket jag med knashuvud behöver just nu.



Kramar bägge båda

2010-04-14 kl.22:53:19
Hemsida / Blogg: http://prinsessanpaartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: