Han hann hem han

Ja men se där ja, Prinsen hann hem från SM i Stockholm och så var det kanindags igen.

Idag ska jag förfira min födelsedag med härliga tjejer på Brunch på Incontro. Det blir mycket mat nuförtiden. Lunch på Hill´s golfklubb igår, middag på indiska fina Zajka på kvällen och brunchen idag då. Tur jag milar på min CrossTrainer varje dag annars hade jag rullat bra.

Klorna är klippta på den gladaste men också ivrigaste av alla hundar, tovarna är borta från lejonets man, Prinsen åter på golfbanan och jag snart på väg.

Nu skickar jag en kram till mina tre besökare =) Hood, Zuzibuz och Terese. Tack för besök och peppande ord, uppskattas mycket.


Kommentarer
Postat av: Janne

Hej vännen!

Klart jag följer den rara ;) Kanindags låter exotiskt - det är tufft, men allt är tillåtet i krig och - fred? :) Stå på och njut av solen, tänk positivt och ljuset ska snart falla över din själ. Och slå ej dina elever! ;) Kraaam, Hood



Ps. Jag vet du är snäll, skulle nog inte ens skada en fluga? Ds.

2010-04-26 kl.12:02:03
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Terese

Vad härligt att han hann hem, håller tummarna nu!



Kram tillbaka till dig och ha en trevlig måndag!



2010-04-26 kl.12:30:56
Hemsida / Blogg: http://terese.wordpress.com
Postat av: Susanne

Ja du vet väl att alla goda ting är tre... :)

Hoppas på att allt rullar på nu då (i sänghalmen) ;)



Ha en fin valborg och grattis på födelsedagen!! Kram!!

2010-04-30 kl.10:10:31
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Prinsessan på Ärten

Hood/Zuzi/Terese



Nu har vi kaninat "klart" eller vi tänkte inte göra som det medelålders paret på bussen och vara fridstörande kaniner på en kommunal buss eller ens ett tåg till Köpenhamn.



KRAM

2010-04-30 kl.23:01:51
Postat av: Janne Hood

Har tänkt och har svårt se dig som en kanin ...

2010-05-01 kl.12:18:45
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: