Vilopuls på 85

Min vilopuls har gått upp till 85 sedan några veckor.

Igår när jag kom ut ur duschen igår 11.52 tänkte jag att jag skulle spana in när imorgon (läs idag) jag skulle på syrrans make up-rådgivning för att se om jag skulle färga utväxten lördag eller söndag. I almanackan kunde jag läsa kl. 12 LÖRDAG. Blött hår, som Bing Bang skapade mig, fick jag stressa på Prinsesn att snabbt skjutsa mig de stackars metrarna till Fredsgatan. Jag hann få på mig lite kläder, blåsa luggen och slapp tänka på om man skulle komma vanligt sminkad för att de skulle se hur man vanligtvis brukar se ut.

Felicia var jätteduktig, något har hänt såg jag i strålkastarljuset, jag har fått rynkor i miljoner. Tur jag har snällare ljus hemma. Jag blev ändå jättenöjd och fick ny inspiration och en dyr kasse gick jag vidare med.

Traskade runt med sambo och lyckades göra slut på dryga 2000 kr under trippen, men det är ju inte ok. Jag borde låsas in och inte sticka ner näsan på stan. 

Köpte nya batterier till vågen och eftersom jag inte fått träna på tre veckor mot dagliga milen samt att jag har ätit konstigt och startat med mjöl och socker igen har jag redan fixat till två plufskilon. =(

Adrenalinet fortsatte pumpa på Liseberg senare på kvällen. Pulsen går upp i topp när jag koncentrerar mig och ska kasta morötter, ägg, bollar och igår var ingen bra tävlingsdag trots utebliven huvudvärk.



Natten har varit ond i magen, jag vet inte om det kan bero på mitt plötsliga infall att träna lite yoga.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Där ligger min vilopuls omkring oxå tack vare den konstanta värken i axeln... Kroppen fattar inte att den ska vila och stressar fast att jag är lugn som en filbunke... :P



Tack för receptet! Är jue nästan som min blandning jue... :)



Du kan få några tattoos utav mig om du vill för jag har flera... Kanske till den kommande prins/prinsessan... ;)



Haha du är banne mig värre än mig på att shoppa! Att låsas in funkar inte för det finns en shoppingknapp oxå jue... :D Kraaam!!

2010-05-30 kl.11:21:40
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: