Ett tips på hur du INTE ska göra

Om du är förkyld, om du har bihåleinfalmmation, om någon rekommenderar dig att köpa Nozoil. Gör inte det, fungerer ikke!!!

Läser du på förpackningsinstruktionen står det att du bör spruta Nozoil i luften tills du ser att det kommer olja från mynningen. Jag gjorde det tills oljan sprutade - ner den nytapetserade väggen, någon halv kvadratmeter sådär.

Nu kommer jag minnas att jag var dålig i två veckor varje gång jag ser den fördömda fläcken som jag inte upptäckte förrän två dagar senare när jag kommit ur penicillindvalan.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att du är piggelinare nu i alla fall... Snart kommer det nog små barnafingrar att kladda där oxå ska du se... och rita med krita... ;)

2010-05-25 kl.19:59:46
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Prinsessan på Ärten

Fast det sprutade ända upp till taket, så nog kom det till slut något i snoken. Tror inte jag får riktigt så långt barn, haha.

2010-05-25 kl.20:03:19
Hemsida / Blogg: http://prinsessanpaartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: