Följetongsmigrän

Det var det här jag fasade för, att ha följetongsmigrän och inte få lov att ta något alls emot det - som idag och igår. Men jag har ju övat ett bra tag och när jag väl tillåtit mig att ta spruta eller tabletter så hjälper de inte i alla fall för det varit huvudvärkshormonerna som ställt till det.



Jag har mått så mycket bättre, verkligen så gör jag ju det majoriteten av tiden det är lätt att glömma av mitt i det hela, men inte idag är jag deppig. Tårarna rinner av smärta och jag längtar till stunden migränskiten ger sig av för den här gången.

Temperaturen indikerar ägglossning vid helt fel tid i månaden och hur sugen är man ens på att försöka under ett skov? Not at all. Det lär nog inte bli något julaftonsbarn heller. Kommer inte ens ihåg i mitt onda huvud var jag lagt ägglossningsmätarna.

Nästa gång jag skriver mår jag toppen och det hoppas jag att du gör just nu också!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fler som tycker om den med andra ord... salmiakchokladen alltså... Ja förhoppningsvis min blogg oxå... :D



Åh men krya på dig... dumma huvud! :( Kraam!!

2010-03-20 kl.14:08:53
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Janne Hood

Hej raring!

Usch vad jobbigt, denna förbannelse. Förstår att det tar på energin att plötsligt få denna storm i skallen. Ge inte upp tjejen! Snart är det ny tid igen ;) Sköt om hela dig!!! Lova? Kraam, Hood

2010-03-21 kl.16:47:26
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Mim

Usch och fy för migrän. Hoppas du mår mycket bättre nu. Kram!

2010-03-21 kl.20:51:35
Hemsida / Blogg: http://bokmalmim.blogspot.com/
Postat av: Prinsessan på Ärten

Tack vad söta och snälla ni är!!!



Zuzi - hittade chokladen på Focus Gårda förstås men under anfall är man inte så sugen den får vänta.



Hood - tack för peppord ord och tröst. Du vet ju om ngn hur man tar sig igenom och upp igen!



Mim - Tack fina du, kramar från er värmer alltid!

2010-03-22 kl.07:10:43
Hemsida / Blogg: http://prisessanpaartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: