Bajs och 666

FET PÅ MITTEN
Vecka 22 och jag ser bara lite fet ut kring mitten, mage - rumpa - lår. Skulle behöva ett sådant pass min kollega berättade att hon varit på utan att veta att MRL stod för just dessa tre kroppsdelar.

MAMMANEDERDELAR NÅGON
Någon som har rekommendationer på vart man hittar byxor, kjolar till överkomliga priser som inte ser trökiga ut. HM är ju enda vanliga kedjan som tycks ha mammakläder kvar och utbudet är inte jätteenormt. Det blir många byten på mornarna, för jag hatar att vantrivas i kläder.

YOGA-LATES FÖR GRAVIDA UTAN GRAVIDA
Imorgon startar mitt Yogalates-pass där 20 anmält sig och ingen tycks vara gravid...Kunde till slut inte med att fråga om de var gravida, då frågan tycktes väcka stora undringar haha. Alltså blir passet Yogalates-pass för gravid ledare och annat löst folk. Pirrigt!

DUBBELFIKA
Idag har jag fikat med min killkompis M och sedan också min sambo, så nu är jag mätt på fika i alla fall idag.

SVÄNGANDE HUMÖR - BAJS OCH 666
Humöret på förmiddagen var inte att leka med. Jag skrev jättefina mogna ord i ett sms till min sambo som återigen slarvat bort alla sina nycklar och lyckats spara ihop till en mastodont-tvätt utan att själv se till att vara hemma. När jag skulle slänga in nästa tvätt hade någon tagit maskinerna så jag fick med nylackade naglar snabbt slita ner den våta tvätten och hänga den överallt i lägenheten. Nu hänger här blöta kallingar på hela TV:n - med silvrigt nagellack på.



SÖSTRA MI FIXAR OM MIN PRINSESSDESIGN
Jag kommer få en värstingfin blogg när lillsyrran fixat klart. 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja dom räknar nog sex med sig själv med där tror jag... ;) Hoppas att även du har en skön helg! Kraam!!

2010-09-05 kl.01:47:44
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: