Nu har du fått beviljat...

då är det bara att ansöka om HP. Men men men var det inte det jag hade gjort och fått beviljad havandeskapspenning för bara 50% av min tjänst, mindre än det jag har idrott med andra ord. Dessutom är ju inte problemet med idrotten störst utan snarare att stå, pyttegå och sitta som är resten av min tjänst på grund av cystan, de förskjutna kotorna och foguppluckringen. Men det som graviditeten orsakat har inte satt ned min arbetsförmåga något, nej just det. Hoppa i min kropp och känn. Igår gick jag ändå hem på 100 % och ny väntan gäller för att se om jag får några pengar alls.

Tre gånger på en månad har jag skickat in löneunderlag och ändå står det varje dag att jag ändrade senast 2008-01 Hur fungerar Försäkringskassans adminstrativa system - egentligen? Jag är imponerad, har fyllt i 2-4-sidiga blanketter måndag, tisdag, onsdag, torsdag den här veckan + tre läkarintyg ett antal gånger - tur jag tog många kopior och ändå är allt oklart för mig för jobbet för F-kassan.

Är det inte bättre man har varsin handledare som när man bli långtidssjukskriven och inte bara valsas runt överallt och ingenstans.

Nu måste jag träna lite för att kompensera mitt stillasittande.

  



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå bönan gånger två!! ;) Det måste ha stått väldigt finstilt det då... I och för sig så läste jag nog inte allt... Vilken tur att jag inte beställt någon sådant något år då... Jag som till och med är dagvill... :D

2010-11-12 kl.12:26:03
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: