Jag gillar att gilla

Sittande jobb i tre dagar är en mardröm. Föreläsningar, utbildning och ett evigt individuellt utvecklingsplanskrivande - är den minst roliga delen av mitt arbete.

Sjukgymnasten fortsätter att dominera, nu kör vi på träning som metod och den lugna akupunkturen ligger på vila. Jag gillar min sjukgymnast väldigt mycket, jag har folk runt mig som jag gillar väldigt mycket, jag gillar mycket mycket att skratta dessutom.

Folk runt mig är sjuka. Mamsen nyopererad idag, brorsan tillbaka på Östras smittklinik efter besöket i Tunisien och grannen går på utredning av Sköldkörtelproblematik efter att ha fött fram sin lilla dotter. Jag har tur och håller tummarna för alla.  

Puss och Indiankram

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: