Tecken hela tiden



Man ser det man vill, men i gårdagens paprika fanns...



en bebis!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hade jue inte ens hunnit komma till krogen när det hände haha... Dricker jue inte procent jag så jag kan inte skylla på det... ;)



Då flyttar jag med med min länk till dig oxå då vännen! Ser ut som många tecken tycker jag... :)



Kraam!!

2010-03-07 kl.13:20:55
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Janne

Hej raring,

jag länkar ej, lite dumt att göra så tycker jag. Skönt se dina ord och jag hoppas - det blir så som önskas :) Ja, ska det bli så är väl tjuren vid hornen ganska bra, frihetskänslan som man överger motvilligt ersätts i så fall av något så mycket större. Stort som molnen där ovan ...

Kraam, och nu får du vara up to date ;)

Janne H.



(ändrad bloggadress från Mr X :)

2010-03-07 kl.16:38:03
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/kvintett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: