Slingra sig från släktens frågor

Hur lätt är det att slingra sig ifrån mammas frågor om semesterresa tillsammans i sommar. Jag vet inte om jag pallar en bussresa på 25h, låter ju som ett bortskämt barn...

Jag längtar tills jag kan säga att det går vägen med en semestertripp eller att hon ska bli mormor.

Jag kan inte längre dra in min annars så platta mage, men efterforskningar på nätet säger ju att man inte ska känna att morulan fastnat eller se skillnad på sin fysik ännu. Då är det väl en skenärta i alla fall, har ju dessutom haft huvudvärk precis som vanligt vid den här tiden före mensdatum så det verkar vara ett falskalarm.


Kommentarer
Postat av: Mim

Hej gumman! Vad spännande! Hoppas verkligen det blir som du vill! Vet precis hur det var så där i början. Hade ju en tant på jobbet så tjatade på mig om att gå och lämna blod men det får man ju inte om man är gravid... Var urjobbigt att komma med bortförklaringar... Ha det gott! Massa kramar!

2010-03-12 kl.16:57:18
Hemsida / Blogg: http://metrobloggen.se/mim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: