Missbildat barn av migränspruta

Det blev en spruta till slut, jag stod inte ut. Vårdcentralens akut var stängd. Fyra dagars tung migrän och två dagars uppgivna tårar. Nu håller jag tummarna för att inget ägg lossar inom allra närmsta dagarna i alla fall. Missbildat barn och att jag själv skulle ha orsakat det, nej tack!



Idag är det 8-20-jobb jobb med baksmälla. Och 30 studsande basketbollar i fyra kloss-an-lektioner till att börja med. Men det kunde varit värre, min kroniska huvudvärk gör i alla fall uppehåll till slut. Och ja det kallas kronisk om jag uppnår antal dagar per månad. Jag tycker synd om alla kroniker som inte har något uppehåll alls, tänk att lyckas hålla modet uppe - verkligen beundransvärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: