Lillprinsessan i stan

Igår efter sprutan när värken släppte lite tillbringade jag kvällen på en libanesisk restaurang med några av dem jag bryr mig mest om.

Lillasyrran var i stan



med sin mamma



för att se på Lisebergshallen



Min egen mamma




var också med liksom Min Rolige Prins.

Brorsan ville inte följa med, han vill på något vis inte kännas vid att han har en lillasyster om så "bara" en halv eftersom Knugen träffade lillasyrrans mamma när Drottningen tvingade honom till skilsmässa.



För övrigt vill majoriteten av mina elever inte bekosta vårt bröllop.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mäh jag fick inte skriva i inlägget inunder... Nog för att jag har kronisk värk varje dag men det sitter jue som väl inte i huvudet... Ibland går jue värken upp dit istället för neråt armen... Och huvudvärk är nog den värsta värk som man kan ha... Så jag lider med dig... :( Hoppas att huvudet är snällt med dig nu!

2010-03-22 kl.09:46:42
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: