Som katt och hund

Rökt lax pyts in i ugnen och ostarna måste bubbla och ingen ska märka att man krånglar. Dumt att hamna på Mikado första lunchen med jobbet. Va äter du inte lax och...

Rökta lukter går bort, hickory hit och hickory dit, rökt ger mig kväljningar.

Köttfreaket kan inte med kött och har bytt GI mot antiGI och fyller sig själv med bröd, frukt och glass tjoho, här ska växas =(

Plötsligt passar inte Yogifavoriten Lemon & Ginger som jag laddat upp med för att bota illamåendet.

Lakrits går in!

Frukt är mums!

Vad är ditt favoritintag i solvärmen?

Och sedan världens bästa midsommar till dig.

Imorgon far vi till landet med Prinsesskatt och Kungahund, köpte dyra feromoner på Apoteket för att eventuellt få en lugn helg.



Mycket svenska jordgubbar och färskpotatis till folket.





Kommentarer
Postat av: Terese

Lakrits och salt är det som har funkat väldigt bra för mig båda graviditeterna när jag har varit illamående!



Som ogravid nu då, gillar jag lite mer krämigare pastasallader under varma sommardagar och mycket mycket vatten :-)



Hoppas du har haft en bra och fin midsommarhelg!

2010-06-29 kl.23:05:52
Hemsida / Blogg: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Prinsessan på Ärten

Terese! Jag har haft underbara ledig dagar. Känns lite konstigt i magen och igår var vi ute och hoppade på vattnet i motorbåt, fick dra in rotlåset för at vara rädd om liten därinne. Hoppas du också haft en skönskön midsommar med mycket krämiga pastasallader och vatten.

2010-06-30 kl.11:32:12
Hemsida / Blogg: http://prinsessanpaartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: