Räkmackefrossa

Jag har fått räkmackemani. Hittade ett ställe i Majorna som hade en riktigt god macka för under 70 kr. Damen som förmodligen ägde stället var kanske inte världens solstråle, men räkmackapå beställning kunde hon göra, så den slukade jag här som frulle i måndags. 



Provade även Le Pain de Francais på Vallgatan. Macka kostade 79 kronor, om jag inte minns fel, men de hade klämt i pepparot i dressingen och det gillar inte jag.

Jag vet inte om jag tycker Heaven 23 omtalade räkmacka är värt 179 kr eller 235 för all del, om du vill ha de luxe. År 2008 sålde de 145 026 mackor inte konstigt att de har råd att bygga ett torn till...

Fler räkackor till alla gravida!

Vilket ställe rekommenderar du?.



Kommentarer
Postat av: Janne

Uff Uff har begagnade mackor, vad jag har råd med ... Anonym Janne :)

2010-07-04 kl.13:51:17
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/kvintett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: