Vajsing med provsvar

Känns ju bra att de först ringer och skrämmer upp en med att proverna på sköldkörtelns värden inte var bra och att jag måste ta om dessa - om två veckor.

Är det inte bättre att ta nu så vet jag snartare, men läkaren hade skrivit att det var bättre att vänta ifall det var hormoner som spökade. Men då har ju hormonerna cyklat runt nästan ett varv till och är ungefär på samma ställe som de var när jag provtog senast. Det var nog semestern det hängde på.

Och idag ska jag ändå gå dit igen för att hämta papper med min blodgrupp på. Tidigare bevis gällde inte, brukar man ofta byta blodkvalisort genom livet...? Jag har ju inte gjort organdonation eller så.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: