Lite vanligt vardagsgnäll

Kom tillbaka till ICA där jag flashade mig förra veckan och idag höll jag byxorna på.

Hur gör alla stackars ensamstående kvinnor förutom att pumpa handlingsmuskler?
Var är min bärhjälp när man behöver den? 25 kg mat och jag åkte hem i den skrangligaste av bilar. Väldigt vad den låter nuförtiden. Ska bytas innan en miniprins(essa) anländer.

Är ingen Tradera-drottning i alla fall. Håller på att bli av med kläder och parfym för en hel oförskämd krona,
kunde ju lika gärna slängt sakerna i ja varför inte Mölndalsån så hade jag sluppit packa in och skicka deras fynd.

 

Nu ska här handlas lök på Konsum Avenyn för inte stod det på listan. Den som tar sista saken skriver upp det. Den rutinen tycker jag är kanon både på jobb och hemma, men det tycker inte min kockprins är något att stå efter. Det är bättre jag får gissa. Jag blev ju glad när jag gissat att äggen var slut och så skulle resten av varorna in i kylen och där fanns de kvarvarande äggen på sin nya plats så nu har vi ännu fler ägg. Varför ha samma sak till varor, matprylar, bestick osv - när det går att variera?! Jaja, Prinsen och jag är inte lika mycket mer än i humorn.  



Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha ja jag kånkade hem matkassar ifrån stan idag och det är väl cirka 2 km... :P Har jag tur så får jag jue åka med mamsen på shoppingturné... :D

2010-08-12 kl.19:03:42
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: