Kan inte sova sedan en månad - hur gör man?

OK är det meningen att det ska vara så här? Ska jag inte få sova ens innan ett skrikknyte har anlänt? Inatt blev jag helt gråtfärdig efter att i en månad haft sjukt ont i ryggen varje natt (utom två). Men när jag är uppe och struttar, tränar, går, sitter står mår jag prima ballerina - OM jag inte spunnit mig till huvudvärk genom att inte sova och snurra som en spole hela natten.

Jag behöver tålamod med båda elever och rektorer på måndag när jag ska börja jobba. Då räcker inte 2-3 h sömn, ens för mig.

Ge mig råd du gravid-sömnexpert!





Det lustiga är att jag ska stå och hålla föreläsning om hur viktig sömnen är i början av terminen för 450 elevers föräldrar...  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: