Har du hånglat...

Åtminstone en halv vecka ska jag ge icke-träningen en chans att låta bli att äta upp min rygg på natten.



Sista turen med båten för den här sommaren på torsdagen som var höst, sommar, och avslutades under svarta moln i båt, med vantar på. Sjöräddningen kom och tittade till oss medan Prinsen höll på att kolla om lanternorna överhuvudtaget levde.



Igår hade luften gått ur bilen så där stod jag på väg till jobbet. Och händiga vi får väl lösa det med luft på burk.

Idag är det eventuellt fix med säng, en spottande Wassermaxx, inköp av järntabletter, inlärning av nytt Yogalates-program innan kvällens kräftskiva. Det ska bli godare än roligt.



Nu vet alla mina elever om att jag försvinner i januari, de flesta blev glada och började applådera. I sista gänget frågade någon om jag hånglat...haha. 





Kommentarer
Postat av: Susanne

Det har jag redan glömt tydligen för nu så är det 9 plusgrader ute och regnar... :P Så ingen kesella än för jag är inne och myser... ;) Hoppas att allt är bra med dig oxå!



Kraam!!

2010-08-28 kl.09:50:21
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja nog har du väl hånglat lite kanske, eller kom bebisen med storken? ;-)



Hoppas allt är bra med dig!



Kram

2010-09-02 kl.21:59:28
Hemsida / Blogg: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Prinsessan på Ärten

Ja det var nog storken faktiskt =) Terese haha



Vinter på morgon och kväll, sommar mitt på dagen Zuzibuz.

2010-09-04 kl.17:51:29
Hemsida / Blogg: http://prinsessanpaartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: