Flashing

Och så avslutningsvis en liten humörhöjare.

Hade jag varit tretton hade jag sjunkt genom jorden, men nu vart det ju lite kul ändå.

Den där bullen i ugnen trycker på blåsan rätt så ordentligt och när vi anlände till Göteborg från Båstad kilade jag in på ICA:s inte så fräscha toalett. Ännu en anledning att inte stanna där inne alltför länge... 

Jag hade på vägen ner svidat om till kort kjol och linne, det var en varm skön dag.

Ut kommer jag och någon karl stod på vänt, jag kikar ner mot kjolen och kollar att allt ser ok ut. Får efter några steg ett infall att kolla även baktill och märker till karlarnas förtjusning att där inte alls var ok. Den slinkiga kjolen hade fastnat i trosan och jag försökte snabbt fixa missödet men fortsätter att kliva vidare in i affären. Tror att kjolen är ok men får noja och kollar en gång till för säkerhets skull och den sitter fortfarande delvis fast.

Vilka smajl jag fick av karlarna som plötsligt fanns överallt längs vägen in i affären där sambo väntar. Kinderna hettade nog röda en stund till medan jag berättade för sambon om vad jag sysslat med.

Drottningens första fråga var, du hade väl inte string på dig...?!

Alltid roar man några i några hundra meter.

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hihi du gjorde säkert dessa herrarnas dag ska du se... ;)

2010-08-09 kl.13:27:25
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: