Rattmuff av

Känner mig inte gravid och i övermorgon kan vi nog testa ifall ifall, innan det är dags för SPA-vistelse med mor min.

Förra gången kändes det så mycket i magen när jag tränade både pilates och på crosstrainern min dagliga mil men nu hade jag ont i magen på passet igår bara för att jag ätit skräpmat under dagen och under hela natten fortsatte värken. Skräpmat är verkligen Das Shit haha.

Idag blev det besiktning med väntad utgång, ombesiktning inom en månad. Prinsen och jag är verkligen sämst i världen på bilar. Att inte ens ha kollat positionsljuset innan kändes ju sådär smart. Jag tvättade i alla fall bilen i sista sekund igår, tog bort rattmuffen i farten - för idag är det högvår/sommarvärme och alldeles underbart. Men inte hjälpte den charmoffensiven, jag tror jag kommit av mig.

Strax kommer Prinsen hem på sin vita springare och hämtar upp mig för att leta bildelar - ute i naturen, ja eller någon annanstans kanske.


 


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag håller tummarna för dig nu att det ska vara en liten där inne!!!

Tråkigt att höra att du inte fick någon hjälp när du bad om det. Har du hört talas om Migra-Cap? jag har själv funderat på detta, men det har inte blivir av. Kolla min blogg, jag har skrivit om detta.

http://terese.wordpress.com/2007/05/09/migra-cap/#comments



Såg att du tempar också, fyller du i din temp på Fertility Friend? Jag tempade i många år så jag har väldigt mycket erfarenheter på det. Du får mer än gärna fråga mig om något, be om råd eller bara vill ha åsikter så hjälper jag gärna till!



Ha en bra dag!

2010-04-08 kl.11:00:38
Hemsida / Blogg: http://terese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: