Prins på SM och jag lossar ägg - eller inte?

Jag förstår mig inte på mig själv.

Lagom till Prinsen fick ta bilen till Stockholm och SM istället för flyg skulle det vara dags för ägglossningstider här hemma. Jag försöker knipa för att inte droppa ägget - går sådär.

Tempar och åker upp och ner som en riktig kalmartrissa. Apoteket har ingen basalkroppstermometer och därmed inte jag heller, men från 36,2  36,4  36,5  36,7  36,4 igen  36,5 igen  36,6 nytt  36,4 igenigen och idag 36,8 oooups och inga andra tecken som jag brukar få förutom att någon skar mig lite snabbt i magen med en kniv igår och ny migrän idag. Jag hann inte ens med ett ägglossningstest brukar ägga runt 15:e trodde jag och inte 12:e och enligt temperaturen skulle ägglossningskalaset redan vara över.



Kalmartrissor, man frestas att stava dem med stort K, men inte skriver jag falukorv med stort F.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja vad heter dom där kakorna som ser ut så där?! :)



Inte många som vet vad vardagsträning är inte... Men fick med mig fler att gå igår i alla fall... Regnade på vägen hem så vi pinnade på bra fort... Hann faktiskt med med min fot och det säger väl inte så lite det... ;)



Åh vad länge sedan det var som jag jojjade... :D

2010-04-21 kl.11:54:04
Hemsida / Blogg: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Terese

Vad låg tempen på idag? För att vara säker på att äl varit ska tempen vara förhöjd i tre dagar. Tråkigt att ni inte kunde köra på den här månaden, men ni får ta igen det nästa månad istället! :-D



Ha en bra dag!



Kramar

2010-04-22 kl.09:15:18
Hemsida / Blogg: http://terese.wordpress.com
Postat av: Janne

Hej rara,

hoppas det blir bra och att du håller huvudvärken på avstånd. Bökigt när man ska checka grader och allt enligt ett schema, men sådant är livet (jag minns ju sedan jag själv gjorde liknande fast inte äggtest ;)



Nu lyser solen fint idag, är du ute och jojjar? Jojkar? Jag har lånat bil över helg och sett platser som var länge sedan, där busar inte går ;)



God tur, sköt om dig, håller tummarna, stor kram!!!

Hooden

2010-04-24 kl.15:56:04
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: