Det finns hopp för de förutfattande människorna

Igår när jag kom till bilen och satte nyckeln i dörren och vred om, låste jag bilen. Mitt i Göteborgs city en tvärgata till de två kyrkliga uteliggarhärbärgena lyckades jag hitta en parkeringsplats på soponsdagen. Beredd på det värsta i bilen, vi brukar ju titt som tätt ha övernattare i sopförrådet, fann jag till min förutfattade förvåning (kan man ha sådan?) att allt var orört och till och med bananen fått ligga kvar på sätet och rattkryckan låg i fred, bredvid på golvet och mina lakritsromber låg undangömda i handskfacket.



Kommentarer
Postat av: Janne Hood

Hej Rara,

hoppas resan blir fin och en bra helg! Läste intresserat om skolan, öppet och rakt, bra tyckt! Och du måste bli mer arg! ;*) Och så då bilen - märkligt att banane var orörd? Inte ens naket avskalad eller biten i? Hm jaja, ni har det tydligen tryggt där ...

Bamsekram till Kaninflickan!

Hooden ---------->

2010-05-01 kl.12:23:51
Hemsida / Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Prinsessan på Ärten

Kram tillbaka från Köpenhamn och bananen som fick åka med hit men som Prinsen glömde på tåget nu är den ute och reser...=D

2010-05-01 kl.22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida / Blogg:

Kommentar: